expo. STILSTAND (eerste poging tot)

maandag 20 december, 2010

 (click to enlarge)

SOLO TENTOONSTELLING ZA. 8 JAN. > ZO. 6 FEB. 2011
Open op za. en zo. 14:00 > 18:00

VERNISSAGE:  ZONDAG 9 JAN. 16:00

Er zullen een twaalftal werken worden getoond.

Ik ben vooral blij om “Ben” (bovenstaand beeld) te kunnen tonen. Dit hangt al een jaar bij mij thuis, het intrigeert me nog steeds en het is de eerste keer dat ik naar buiten breng.  Ook The Death Strip zal te zien zijn. Allebei op 117 x 97cm (archival inkjetprint op barietpapier).

Naast deze twee grote beelden ook tien beelden op formaat 50x60cm (werkelijk prachtig geprint, al zeg ik het zelf🙂 ).

Zij die eerder de expo in het FotoMuseum van Antwerpen zagen: slechts twee van de 14 werken daar zal te zien zijn in 44. De andere beelden zijn een mix van werken tentoongesteld in Dendermonde en in Brussel.

Het is dus hét moment om alles eens tezamen te zien, in hartje Brugge – “Bruhhe, die Skone”!

Inclusief introductie van Karin Borghouts (woohoo!) en ik zal er zelf ook zijn natuurlijk.

tot dan!

links:

www.dieterdelathauwer.com

www.44gallery.be

www.facebook.com/home.php?#!/event.php?eid=178232908873217  (facebookevent vernissage)

4 Responses to “expo. STILSTAND (eerste poging tot)”

  1. Giara Says:

    Ben jammer genoeg verhinderd. Was graag gekomen.


  2. Dieter,

    prachtig beeld – maar waarom noemt het Ben?

  3. Jef Says:

    De serie “sweet water” van Ian Baguskas leunt dicht bij uw sterk werk aan en zal u waarschijnlijk bekoren.


Geef een reactie

