Trip, fell, landed. 01

dinsdag 24 mei, 2011

On a trip last year i fell in a very very stupid way, hurt my knee and broke my two cameras (mamiya 7 and canon 5D mkII). It was day 2 of a two week trip.

Next days i will show you the images i was able to make: 10 images from 4 rolls shot in 2 days.

7 Responses to “Trip, fell, landed. 01”


  1. painful- sjiek beeld.

  2. broodjelicht Says:

    triest verhaal zeg.
    ben benieuwd…


  3. Lang leve de verzekering – anders was het een dure struikel geweest.

  4. Sadrebel Says:

    verzekering…, heb je die speciaal voor die dingen genomen, zoja, hoe?


  5. inderdaad Sad. Via mijn verzekeringsmakelaar. Ik zou eens moeten kijken welke maatschappij het is. Kost wel wat geld, maar heb het er op 8 jaar wel al uitgehaald: één keer op mijn lens gevallen, nieuwe lens. En nu 2 bodies repareren. Zolang het een break-even gedoe is, verzeker ik me. Ze hadden immers ook total-loss of gestolen zijn. Belangrijk is een vlotte service.

  6. Jef Says:

    Allez, ‘k was niet alleen! In de winter van 2010 pardoes achterover in een door de sneeuw verborgen zwembad getottert. In een ultieme reactie mijn val gebroken op de boordsteen met mijn Nikon D700 en vooral met mijn lens 24-70 2.8. Natuurlijk allebei ferm kapot.En mijn knie en pols van’tzelfde.Ondertussen alles volledig herstelt🙂 !

  7. Ed Says:

    Tja, een ongeluk zit in een klein hoekje, kwam ik ook bijna achter zaterdag toen een uitstekend putdeksel me bijna een rug, een enkel en twee camera’s kostte. Tja, bleek met wat artistiek ballet in staat een botsing met de planeet uit de weg te gaan wat een automobilist waarschijnlijk een natte broek van het lachen heeft bezorgd, maar goed met een licht beschadigd ego de zaak overleefd.


Geef een reactie

